Godlike Burger
Godlike Burger puts you in the shoes of a maniac chef who makes the best burgers in the universe. The secret ingredient? The customers themselves! Run the restaurant, cook delicious burgers and kill lots of aliens. But be careful – leave no witnesses uncooked! During the day, different aliens arrive to taste those delicious burgers at your space restaurant. Well, or to be killed and turned into minced meat. The freezers don’t fill themselves, right? You can attack them head-on with your trusty meat cleaver or use a variety of traps to dispose of them in more creative ways. At night you have time to upgrade kitchen appliances and traps, buy supplies and cook “secret sauces”. Maybe the police are starting to suspect you? Better relocate your flying restaurant to a different planet, or pay a little bribe. You can’t have pesky cops around while trying to become the galaxy’s most famous burger restaurant!