Golf With Your Friends 2
Golf With Your Friends is back, and this time it means fore. If you loved the first game, buckle up, you’re in for a hole lot more. New courses, new chaos, and enough ridiculous moments to make you question your friendship choices (in the best possible way). And if you’ve never played Golf With Your Friends before? Friend. Where have you been? Hiding in a bunker? It’s fine — you can jump straight in with everyone else soon. Very soon. Twelve. Players. Twelve. More late nights. More arguments. More moments where someone sinks a hole-in-one by pure accident and won’t stop talking about it for the rest of the round. Whether you’re playing locally or cross platform, everyone’s invited. Introducing Chaos Mode, where the courses fight back! Putt your way through remixed courses, where players who can adapt on the fly and embrace the chaos, come out on top. No two playthroughs are the same in this brand-new experience. Build the course of your (or someone else’s) nightmares The revamped level editor (course creator) is now available on all platforms! Giving you more tools, more options, and more power to create courses that your friends will either applaud or never forgive you for. Build it, share it and take zero responsibility for what happens next. Golf With Your Friends 2. More modes, more mayhem, more reasons to question your life choices. Wishlist now. Fall is closer than it looks.