Baptiste
Devastated by a family tragedy, Sara and her son, Tom, seek a new start at Jagged Shore Cliff, a remote cliff in the United Kingdom. However, their worst fear is waiting for them there. In their new and mysterious home, a dusty cabinet holds Baptiste, an unsettling doll accompanied by an ominous warning: “Never release this from its glass prison.” What ought to have been a shelter becomes the scene of a nightmare that defies all logic, putting their sanity and desire to survive to the test. MAIN FEATURES: Total immersion: Submerge yourself in a first-hand experience that will make you feel each chill as if it were real. The line between the game and reality blurs further with each step you take. Suffocating atmosphere: Explore a mansion where horror awaits in every shadow. The masterful dubbing and sound track will drag you to the depths of a nightmare. Darkness will become your most feared enemy, putting your bravery to the test in each corner. Tormented protagonist: Play as Tom, a young man still suffering from the tragedy. After the loss of his father, he accompanies his mother Sara on what ought to be a new beginning. However, the ghosts of the past threaten to consume him. Can you keep control against the siege of his inner demons? Bloodthirsty mysteries: Disentangle the gruesome secrets that impregnate each floorboard and each crack on the walls. Each discovery will reveal a story of pain and horror that beggars belief. Disturbing aesthetic: Submerge yourself into a world where beauty and terror coexist in a macabre dance. The visual design will transport you to a kingdom where the grotesque is fascinating. Surrounding narrative: Each objective, each note and each whisper contribute towards weaving the plot. Your perseverance in the face of fear will be rewarded with chilling revelations that will keep you on edge until the very end. Dare you enter the depths of this cursed mansion? Be careful, while you are searching for answers, Baptiste is searching for you. The mystery awaits... If you have the courage to face it.