Neon Abyss 2
Dive deeper into the chaotic, beautifully pixelated Abyss with Neon Abyss 2! The action is faster, the stakes are higher, and the possibilities are endless in this cybermyth roguelike. With explosive run 'n' gun gameplay, diverse combat styles, and unlimited item synergies, Neon Abyss 2 delivers a dramatic, thrill-packed experience every time you enter. NEW 4 PLAYER CO-OP! Team Work makes the Dream Work! Neon Abyss 2 introduces exhilarating online 4-player co-op, allowing you and up to three friends to dive into the roguelike chaos together. Band together to multiply each of your unique synergies and combos, creating powerful forces of destruction. Coordinate your builds and conquer the Abyss as a team, even exploring different rooms within the same map to maximize efficiency and uncover hidden secrets and treasures. UNIMAGINABLE WEAPONRY A Revolutionary Weapon System What's your combat style? Smash enemies up close with a bat or saber, unleash attacks with deadly plants, or command fierce dragon-like creatures to fight for you—the choice is yours! With limitless options and an inventive arsenal, every run lets you experiment with unique, wild ways to conquer the Abyss. UNLIMTED ITEM SYNERGIES Even More Monstrous! Random item drops in the Abyss grant you powers that combine in surprising and powerful ways. Stack as many as you can to create wild, unstoppable synergies that make every run feel unique. Show the Abyss who’s really in charge—there’s no limit to how many items you can wield! HATCH THEM ALL! Hatchmon! I choose you! Your favourite Abyss companions, now in even brighter colours! Hatch and collect these cute creatures, then evolve them into powerful and unique allies to spice up your runs. With a wide variety of Hatchmon to discover, each run brings new possibilities! THE POWER OF FAITH Turn the Tides! Introducing the all-new Faith System, designed to turn the tides when the Abyss gets tough. How will you wield this power? Spend it in a shop stocked with powerful items, recruit more Hatchmon to fight by your side, or... risk it all in a game of chance? Either way, we have faith in you! ...AND MORE! Discover as You Explore Uncover a host of new features and surprises in this dynamic second instalment. From new enemies and powerful gods, to updated loot and hidden secrets, there’s always something fresh to discover. The Abyss awaits—dive deeper and uncover secrets you may not face alone!