Her Story
Her Story is the award winning crime fiction FMV game from Sam Barlow. You find yourself in front of a dated desktop computer, logged into a police database of live action video footage. This footage contains clips covering seven interviews from 1994 in which a British woman is interviewed about her missing husband. Explore the database by typing search terms, watch the clips where she speaks those words, and piece together her story.