Kingdom's Return: Time-Eating Fruit and the Ancient Monster
Rebuild your kingdom with action and strategy! Kingdom's Return is an action RPG where you'll adventure to restore your fallen kingdom. Collect materials in 2D side-scrolling adventure stages, then use them in the strategy part to rebuild your kingdom and power up your characters! *Action and Strategy Kingdom's Return combines action with strategy for an addictive hybrid experience! In adventure stages, you'll collect items for construction in the strategy part, all while levelling up your kingdom and characters. You can approach each side in balance, or concentrate primarily on just one and still clear the game. * The build of your dreams! As you fill the land with buildings, the characters you take on adventures will also grow stronger. Build the kingdom of your dreams and strengthen your allies! Start your adventure by choosing from "Imperial", "Wizard", "Alchemist", and "Zipangu". Each has unique stats, skills and attacks, so choose the one that fits your action style! You can change characters while in your kingdom, so you'll always have a variety of styles to choose from! * Adventure in an idyllic fantasy world! In Kingdom's Return, you'll build your cozy fantasy kingdom and bravely adventure into dungeons. Get quests from villagers, build up your lands, and play around with powerful bosses! This is your kingdom to rebuild how you want!