Straimium Immortaly
Bosses and beasties abound in this bizarre and vibrant roguelite/shump/dungeon crawler hybrid. Armed with a jetpack and a smorgasbord of weapons and power-ups, Straimium Immortaly pits your lone warrior against the forces of the Queeni Emperess. Agility, precision, and loads of loot are your only means of surviving the Cubicus. Key Features: A world like no other: explore the bizarre, butts-hard procedurally generated and monster-filled rooms of the Cubicus A world like no other: explore the bizarre, butts-hard procedurally generated and monster-filled rooms of the Cubicus Fly quickly, carry a big gun: from the Ionic Laser to the lightning-blasting Electra Casta, wield an arsenal of 25+ upgradeable weapons and 50+ items Unleash ninja powers: discover and harness a variety of mysterious shinobi abilities Your fight, your way: unlockable classes, mutators, cheats and hats. Level seeds and size options to customize your run. Boss Rush mode, Incursion mode, and more. A whole ton of stats: keep track of your progress through leaderboards, achievements, and compendiums of enemies, bosses, weapons, items, and more.