Witchbrook
Welcome to Mossport, a vibrant seaside city, where Witchbrook College opens its doors to aspiring witches like you! Discover magic and mystery in Witchbrook, a spellbinding witch life-sim for up to 4-players. Start your life as the newest resident witch in the bustling seaside city of Mossport. Make friends, find love, and discover a world filled with wonder and charm on the road to graduation and beyond!