Alaska Gold Fever
Step into the boots of a gold prospector during the Alaskan Gold Rush and build your own mining empire from scratch. Explore the harsh wilderness of Alaska, enter dangerous mines, and experience gold extraction inspired by real historical methods. Break rocks, gather ore, and refine gold in different forms, from dust and flakes to valuable nuggets. Upgrade your tools, reinforce tunnels, and unlock new mining techniques to increase efficiency and survive deeper expeditions. Each mine offers new challenges, resources, and hidden secrets. Survival is just as important as mining. Hunt wildlife, gather resources, craft equipment, and prepare meals to endure Alaska’s extreme conditions. Expand beyond mining by building businesses, hiring workers, and developing your own economic empire in the heart of the Gold Rush.