SULFUR
SULFUR is a roguelike FPS with fast-paced gunplay, cooking mechanics, and hard choices. Explore hostile zones, fight unpredictable enemies, and loot everything in your power. Modify your weapons, stash your valuables, and cook strange meals to survive just a bit longer. Inventory space is tight. Death is punishing. Every decision – what to bring, what to leave, what to risk – can end your run. There are no second chances, only the next attempt.