Magicians: The Devil's Deal
Magic is more than spectacle. It is power. Step into a world where stage magic becomes real. In Magicians: The Devil's Deal, every ability shapes how you fight, adapt, and survive, as you face powerful enemies in a twisted world built on illusion and control. Power, Illusion and Deception In this first-person tale, magic has broken free from the stage and shattered the world. Play as Jacob Menteuro, a celebrated stage magician whose talent bordered on the supernatural. Cast into Hell, he is trapped in Theatreland, a twisted domain ruled by the rivals who betrayed him: the Masters. Bound by a treacherous pact with the Devil, Jacob must survive this infernal stage where performance is power, and deception is survival. Become the Ultimate Trickster As you descend through Theatreland, discover powerful abilities that expand your control and precision. Stage magic is more than a weapon. It becomes a lethal discipline as cards turn into razor‑sharp projectiles, chains ensnare your enemies, and gravity itself bends to your will. Each Realm is ruled by powerful Masters and filled with relentless fanatics and nightmarish performers. Every encounter demands observation, adaptation, and mastery, pushing you to turn spectacle into dominance and fully embrace the role of the ultimate trickster. Take your revenge. Escape if you can! Betrayed by his peers, hounded by his mentor and compelled by The Devil himself, Jacob hunts the Masters across Theatreland to steal their powers and uncover the truth behind their treachery. In a world ruled by hubris and temptation, his revenge offers no way out, only a deeper pull toward darkness. A Twisted Stage Awaits Theatreland is an infernal reflection of Victorian London buried in the depths of Hell. Explore realms erupting with the twisted powers of their Masters. Nothing in Theatreland is ever what it seems, and every scene tells a story shaped by performance and deception.