Lynked: Banner of the Spark
It’s the year 30XX, and the natural world has been overrun by an evil robot force… but all is not lost. As you rescue and join forces with a charming band of robot companions called the Unibots, you’ll form a community of fearless friends, and work together to build a new future from the ground up. A ROGUE-LIFE RPG Lynked: Banner of the Spark fuses the action packed fun of a roguelite with the rich progression and charm of a life sim. In this vibrant rogue-life RPG, combat and customization go hand in hand. Put your skills to the test against swarms of robot foes and tough-as-nails bosses, then use their parts and other resources to expand and upgrade your home base. Whether you’re a homebody or a hardened warrior, there are endless ways to pitch in – it’ll take a village to save the world! LYNK UP IN CO-OP OR SOLO Take on a variety of hack-and-slash missions either solo or with up to 3 players. But wait… your Unibot pals want a piece of the action, too! Players can power up and recruit allied bots into the fight as companions, where they have their own powers, fighting styles, and combo attacks to send your foes to the scrap pile! WEAPONS AND THE WYRE Kick bolts with your trusty grapple, known as the Wyre, along with an arsenal of weapons at your disposal! Gain an edge on enemies with 10 weapon classes, 80+ variations, robust permanent progression systems, and randomized mid-mission upgrades ensuring no two runs are ever the same. BUILD A THRIVING TOWN Enlist the help of robots and up to 5 friends to work together and build a bright local community. Catch fish, collect critters, harvest crops, and craft items to make your home uniquely yours! In addition to enriching your town, use the resources you collect to upgrade your character with special powers and techniques to take to your next fight. FINE-TUNE YOUR LOOK Rebuild society in style with deep character customization, featuring more options and accessories than you can shake a wrench at!