My Pet Hooligan
Rebel against the evil overlord Metazuckbot by wreaking havoc on Hooliland City. Fight each other, destroy stuff, skateboard like a pro-skater, graffiti the buildings, or just hang out with friends. Playing the way you want is what it means to be a Hooligan.