Where The Water Tastes Like Wine
Where the Water Tastes Like Wine is a wistfully imaginative game about traveling the land, sharing stories and surviving manifest destiny. Wander through a century of American folklore and history, encountering an eclectic cast of characters and exploring their deeply personal tales along the way. This surreal journey into the heart of the country’s past features gorgeous illustration from Kellan Jett and Serenity Forge, blending dramatic 2D visuals with a 3D overworld map of the United States. The talented list of voice actors bringing life to Where the Water Tastes Like Wine’s many compelling stories, including renowned singer-songwriter, musician and actor Sting, Dave Fennoy (The Walking Dead: A Telltale Games Series), Cissy Jones (Firewatch), Kimberly Brooks (Mass Effect) and more.