FAR CRY 3
Far Cry 3 is an open world first-person shooter set on an island unlike any other. A place where heavily armed warlords traffic in slaves. Where outsiders are hunted for ransom. And as you embark on a desperate quest to rescue your friends, you realize that the only way to escape this darkness… is to embrace it AN OPEN WORLD FIRST-PERSON SHOOTER Create your own FPS adventure. Customize your weapons, your skills and your approach to each mission, whether you favor intense run-and-gun action, stealthy close-up takedowns or long-range sniping. AN ISLAND OF DANGER AND DISCOVERY Explore a diverse island playground, from mountain ranges and swampy grasslands to white sandy beaches. Discover relics, hunt exotic animals, play mini-games and travel quickly by land, sea or air. Fight your way through the island’s towns, temples, river ports and more! UNCOVER A MEMORABLE STORY AND AN INSANE CAST OF CHARACTERS Encounter an engaging and disturbed cast of characters as you take a gritty journey to the dark side of humanity, written by a Writers Guild Award winner.