JOIN US
HAVE YOU EVER DREAMED OF STARTING YOUR OWN CULT? Now you can - right from the comfort of your own home! Imagine the respect you’ll receive as an up-and-coming cult leader! Issue weird teachings to your followers! Expand your territory! Build a base of operations! Perform sacrifices! Oversee a growing stockpile of military-grade weapons! In this sandbox survival game, your most valuable resource isn’t stones and wood… it’s human beings. - Recruit followers - Play with your friends, up to 4! - Build a compound - Craft your cult's beliefs - Defeat your enemies We know this is kind of heavy - and we didn’t want to be the ones to break it to you. But the Apocalypse IS coming. Planet Earth is going to be reborn. Your best chance to survive is to… JOIN US. Got it? Good. Now go forth and do cult stuff. Oh and please Wishlist.