Hotel Renovator
Unleash your inner designer and renovate the hotel of your dreams! Embark on a makeover journey to turn this worn-out place into a successful getaway. Play with thousands of furniture pieces and accessories, and manage the hotel to get 5-star reviews! Play the way you want, share your best creations with the community and find inspiration from other renovators. KEY FEATURES Break it down You inherit an old, neglected hotel in terrible condition. Others have given up hope, but you sense the extraordinary potential erupting out of this place. Before you unveil this hotel's beauty, you need to get your hands dirty. Grab your tools to tear down that old wallpaper, rip up the panel flooring, and bust through walls to get out with the old and in with the new. Design your heart out Express yourself and customize away! Modern, retro, cozy or even funky, enjoy endless possibilities! You'll be able to choose from more than 2000 designs of appliances, lights, curtains, rugs, painting, materials, and colors to decorate the hotel in your style. Invest and manage The higher the standard you maintain, the more money you earn. Invest in the amenities and attractions at your Hotel to stand out. Buy an old swimming pool or restaurant to attract more guests! Meet their needs, keep rooms tidy, and repair issues quickly. If you leave a great impression on a guest, you’ll get 5-star reviews! A place with a story Discover the secret history of your family hotel as you meet the needs of colorful VIP clients in Story Mode. If you're looking to test your interior design abilities with picky customers and challenges, this is the spot for you. It's up to you to make a name for yourself in the hotel industry. Share your creativity Hotel Renovator lets your creativity run even wilder by offering mod support. So get ready to create and share unique furniture’s designs, lending and drawing inspiration from a community of like-minded renovators!