Senua
A Celtic warrior is trapped between life and death in a fractured vision of purgatory. In an action‑adventure set in the Hellblade universe, Senua fights to reach the afterlife and reunite with those she loved and lost, battling forces that threaten all she believes in. Break through a vision of Senua’s mind to confront the threat within and without, mastering tactical combat to overcome nightmarish creatures born of myth and fear. Explore a world shaped by memory and meaning as Senua seeks a path to inner peace, in a defining standalone story of defiance, choice and legacy. ACTION-ADVENTURE GAMEPLAY SHAPED BY MYTH AND MADNESS Explore a fantastical vision of purgatory and fight manifestations of fear, destruction, and pain through tactical, visceral combat. Master weapons, dual‑wield in the chaos of battle and unleash powerful abilities to overcome the monsters of the mind and fantastical bosses that stand in the way of her quest. A FANTASTICAL AND VIVID QUEST Journey into a Celtic warrior’s purgatory, experienced through the lens of psychosis. Explore an interconnected world defined by myth, memory and pain, using perception and puzzle‑solving to uncover the truths — and lies — behind Senua’s path to peace, threatened by the beauty and poison of an invading golden force. A DEFINING STANDALONE STORY In a defining standalone story and ideal entry point to Senua’s journey, battle to reach the afterlife and be reunited with the ones she has loved and lost. Confront gods, spirits and mythical beings that shape her path to peace in a story brought to life through immersive action-adventure gameplay, visuals and audio — one that must be experienced.