Werewolf: The Apocalypse – Rageborn
AWAKEN YOUR RAGE What can two students do in the face of the apocalypse? When his eco-activist friend is gunned down before his eyes, Taylor’s true nature is revealed in a tsunami of blood. He becomes a monster, a werewolf – a champion of the Earth. Thus begins a quest for vengeance and identity across the wild expanses of Alaska. Howl at the Moon. Tear Gaia’s enemies apart. Avenge a dying world. That is what you can do. MASTER THE THREE FORMS OF THE GAROU Shift dynamically between your three forms, each offering unique abilities for combat and exploration. * Homid – The human form. Excels at ranged weapons, firearms and crossbows. Use mobility to your advantage with the kyoketsu shoge. * Lupus – The wolf form. Agile and swift, ideal for exploration, stealth and silent takedowns. * Crinos – The ultimate war form. Unleash devastation in close combat with Rage-fueled combos. Smash through obstacles and access new areas. Adapt your form to explore your world. Evolve your game to crush your enemies. VISCERAL COMBAT AND RPG CUSTOMIZATION Prepare for brutal, visceral combat where every blow leaves its mark. From Lethe Lab mercenaries to Pentex machines and other supernatural entities, enemies adapt to your fighting style, forcing you to choose the right form at the right moment. Explore and collect mystical roots to deepen your bond with Gaia and unlock new powers. An organic progression system lets you craft your own build from hundreds of possible Gift combinations. EXPLORE AN INTERCONNECTED WORLD FULL OF SECRETS The wilds of Alaska are vast, layered, and deeply interconnected, with paths that only reveal themselves as you evolve. Grow into your power as a Garou, shift between forms, earn new Gifts, and unlock traversal and combat abilities that let you revisit, re-explore, and push deeper into previously unreachable areas. Each discovery opens new routes, new challenges, and new preys. Follow the spread of corruption through the land and uncover its source. DEVELOP YOUR DEN You are not alone. Others will join the fight. Grow your werewolf den by rescuing allies from your enemies. Each character you add to your ranks enables you to craft and upgrade equipment or Gifts, powering your progression throughout the game.