ACE COMBAT 8: WINGS OF THEVE
ACE COMBAT 8: WINGS OF THEVE delivers high-octane aerial action! Step into the cockpit and take flight as an elite pilot across stunning skies. Enter intense dogfights, eliminate threats, and rise through gripping missions to earn your wings. The game is developed by PROJECT ACES, the acclaimed team behind the franchise. Aerial Warfare in Living Skies. Campaign Mode showcases stunning visuals with dynamic multi-layered cloudscapes that capture the majesty of living skies. Feel the rush of a fast-paced arcade-style gameplay and deploy powerful weapons to dominate the battlefield. A visceral journey from cockpit to ground. Beyond the chaos in the air, breathtaking first-person scenes reveal your pilot’s story through breathtaking cinematics. Experience the pressure of command, the weight of decisions, and the bonds forged in battle. Between missions, bond with your squad members, rise to meet adversity, and prove yourself as a true ace.