Dumpster Gang
Play as a gang of mischievous raccoons in this chaotic co-op sandbox for 1-4 players. Complete ridiculous missions, steal everything you can carry, and outsmart a relentless Exterminator determined to throw your gang behind bars. 🐾 THE WORLD IS YOUR PLAYGROUND Sprint, climb walls, crawl through vents, and reach places only a raccoon could. Pick up, throw, steal, or smash nearly everything you find and turn every level into your own chaotic playground. 🤝 CHAOTIC CO-OP FOR 1-4 PLAYERS Play solo or with friends. Work together to carry heavy loot, solve puzzles, and rescue captured teammates... but things never go according to plan. Betrayals, disasters, and hilarious accidents are all part of the job. 🚨 ESCAPE THE EXTERMINATOR Cause enough chaos and the Exterminator will hunt you down. Outsmart his traps, escape capture, and rescue your friends before your gang ends up behind bars. 🏕️ BUILD YOUR HIDEOUT Return home after every mission to customize your raccoon, unlock hats with unique abilities, and decorate your hideout with every ridiculous item you've stolen.