Task Time
Task Time is a Gameshow inspired competitive party game where 8 friends dive headfirst into 6 rounds of unpredictable tasks and physics-fuelled chaos, to finish top of the leaderboard. From (some of) the people who worked on Gang Beasts and Fall Guys, this is your new favourite friendslop. Charge into unbridled mayhem, completing unhinged tasks that let you shrink your friends, steal all their stuff, and then watch them fall into lava! You might win or you might completely flop, but hey, there (probably) won't be any real-life consequences. Of course, nothing is fair, but that’s exactly the point. Task Time is easy to pick up, impossible to master, and way too much fun to put down. With half a million randomised tasks, no two rounds ever play out the same. So, even the clumsiest player can pull off an absurd and glorious comeback. Whether you embrace sabotage, survival, or pure mischief, Task Time promises non-stop hilarious moments that test your friendships and maybe even your sanity!