Stories Untold
“Stories Untold” is a narrative-driven experimental adventure game, that bends the genre into something completely unique. Combining a mix of classic text-adventure, point-and-click and more, 4 short stories are packaged together into a single mysterious anthology that has been described as “a fantastic, fascinating example of interactive visual storytelling” (Telegraph 5/5) and earning widespread critical acclaim since release.