Spirit Swap: Lofi Beats to Match-3 To
Samar is a young witch working the spirit-swapping night shift in the eastern outskirts of Demashq. A recent spike in spirits crossing over from another dimension breaks the chill atmosphere of their night shift, so with her trusty familiarZ by her side, she sets off into the city to find out what’s happened. With a popular band scheduled to kick off their big comeback tour in Demashq, Samar needs to work quickly before the city is overrun with stans and spirits alike!