Delta Force
Delta Force is back! The iconic series returns as the definitive free-to-play modern team-based tactical shooter, and featuring three distinct gameplay modes: - Warfare: battle the enemy across land, sea and air in truly epic 32 v 32 PvP combat, featuring a wide range of vehicles and unique tactical gear. - Operations: Delta Force meets the next generation extraction shooter as you deploy behind enemy lines with your squad, search for valuables, take on rival players, and extract before it’s too late. Alternatively, our PvE Raid mode offers challenging objective-based missions designed to push your squad to the limit. - Black Hawk Down: step into the boots of legendary Delta Force operators for this remake of the classic series campaign based on the gripping 2001 movie. We are committed to NO PAY-TO-WIN and development is driven by community feedback. Fair play is a top priority, and our dedicated G.T.I. security anti-cheat team ensures a fair gameplay experience by proactively targeting and removing cheaters. And remember… “No-one gets left behind”