Mega City Force
Hello, Agent. Mega City needs your services. Are you ready to uphold the law? The crime is out of control, the streets are not clean. There are criminals and psychopaths everywhere, ready to cut anyone’s throat. A corrupt megacorporation squeezes the life out of the citizens, seeking to establish control all over the city. Only the incorruptible agents of Mega City Task Force stand fast before the crime wave that consumed the city and threatens to overwhelm society. Choose your agent and dive into a deadly battle against the criminals and brutal bosses to unleash the beast of justice in the darkest corners of the city. DISCOVER THE MUSIC OF DROID BISHOP, TIMECOP1983, SUBLUNAR, AND MORE! Defeat bosses to collect iconic synth-wave tracks on audio cassettes. Set up a special audio player within the Headquarters to immerse yourself in their mesmerizing melodies. HARDCORE GAMEPLAY WITH TONS OF WEAPONS AND UPGRADES Shoot, punch and use your abilities to destroy enemies at every level where you will find special boxes containing various weapons. Remember to collect money from enemies, they can be spent at the store to get new equipment and special contracts. Each level and every enemy is designed to hone your skills by utilizing each agent’s arsenal to its fullest, ensuring you will fight crime in the most effective way possible. Quick reaction and tactical thinking will be required to succeed. EVERY AGENT BOASTS A UNIQUE TACTICAL PLAYSTYLE Become a brutal killing machine like a Cyborg who has three weapon slots, improved armor, and a magnetic pulse that interrupts attacks and stun enemies. Take on the classic role of a Rookie using a tactical dodge and stun grenade. Turn into a fast and extremely dangerous Scout with a lightweight frame and optical camouflage staying invisible to enemies and using her laser sight to inflict critical damage when the time is right. These are just a few of the agents available from the start. Unlock more characters with unique tactical abilities as you go! PIXEL ART VISUAL STYLE INSPIRED BY THE 80S AND THE 90S ACTION MOVIES AND VIDEO GAMES Do you remember the good old days when tough action heroes dispatched enemies with cool moves to a banging soundtrack? The entire game is imbued with the same retro spirit. Each pixel, each gun, and each item were crafted to give you that nostalgic feeling, from retro dudes for retro dudes with true love. HIGH REPLAYABILITY, A ROBUST PROGRESSION SYSTEM, AND PROCEDURALLY GENERATED LEVELS What happens when crime is vanquished? It comes back with a vengeance. Completing the game for the first time unlocks a new difficulty and more loadouts with instantly recognizable legendary outfits. Uphold the law in style.