TANUKI: Pon's Summer
The Tanuki Festival is just a month away, and the shrine is in disrepair. Follow Pon, a well meaning, if a bit lazy Tanuki with a part-time job at the Post Office, as he works to restore the shrine before summer ends. Deliver packages, make friends, and get the shrine ready for the big festival! Deliver packages Hop on your BMX and deliver letters and packages to the quirky inhabitants of Tanuki's four towns. Packages vary in size, weight, and shape so it'll be up to you to strategise how you approach each delivery. Activities As you build up friendship and loyalty with the inhabitants, they'll invite you to a wide range of sports and activities. Take part to unlock items and rewards that will help with the shrine's restoration. Restore the shrine to former glory Build, upgrade and decorate the shrine with the money and items you earn through deliveries and activities. Get the shrine ready for the festival at the end of summer! Four Major Towns Explore four major towns, lovingly inspired by Kyoto, Aomori, Sapporo, and Beppu. Each with their own quests and objectives. With the Tanuki Festival just around the corner, Pon must restore the shrine to its former glory. Help him earn cash, befriend the local townsfolk, and prep the shrine for the festival of a lifetime. BMX your way into the hearts of all the townsfolk as a mail delivery Tanuki! You've got one month to save up enough to restore the shrine for the Great Tanuki Festival. Deliver packages, compete in sports, make sushi, and much much more in Tanuki!