Bluey's Happy Snaps
EXPLORE BLUEY'S WORLD LIKE NEVER BEFORE! Time to play! Explore, have fun and capture your favorite moments with Bluey and Bingo in this photo-powered game. Look out for familiar spots from the show, create your own scrapbook and turn in-game memories into playful moments for real life. SAY CHEESE! Bluey and Bingo have found Dad's old camera (back from when he was cool). Take it with you around the world of Bluey and snap photos of the games they play and wildlife they discover. Each snapshot is saved to Bluey's scrapbook, where players can keep their favorite moments. PLAY GAMES! Join everyone’s favourite blue heeler in Bluey’s Happy Snaps, a playful interactive adventure inspired by the hit TV series. Explore familiar locations, play with loads of toys, or chase cheeky bin chickens, and enjoy fun activities with Bluey, Bingo, and friends. PLAY FOR REAL LIFE! Throughout the game there are playful tips to keep the fun going into the real world. From birdwatching in your own backyard to setting up play moments with your favourite toys. It’s all encouraging the fun to continue, even when the screen goes dark. Kids can explore, pretend, and discover in the game, then keep the fun going “for real life.” DISCOVER AND VISIT BLUEY'S FAVORITE PLACES Players can explore many of Bluey’s most beloved play spots from the show. Chase water dragons on the riverbank from the episode “Ice Cream,” capture the city skyline from the lookout in “The Sign,” and revisit even more iconic moments brought to life in the game. Race Barky Boats down a stream, play I-Spy while travelling between locations, and uncover familiar scenes from the world of Bluey. Every adventure brings new opportunities to -capture memories with Bluey’s camera and add them to the in-game scrapbook. CAPTURE, COLLECT & PLAY Using your camera, unlock stickers and decorations to personalise your scrapbook. Colour-in, arrange snapshots, and build a one-of-a-kind keepsake filled with Bluey fun. As they progress through locations, players also encounter “For Real Life” activity ideas that spark play both in the game and beyond the screen. SHARE THE FUN! Share the adventure side-by-side in Buddy mode. A second player can join in to explore and strike a pose while the main player leads the adventure behind the camera. You can even play with toys together along the way! Bluey’s Happy Snaps has no in-game purchases and no online play.