Eastern Exorcist
Eastern Exorcist is a stunning 2D side-scrolling action RPG set in a fictitious eastern world with the infestation of vicious demon monsters. Play as a skilled exorcist against chaotic evil to fight your way through the brutal world, and experience unforeseen entanglements of complex beings. Art Direction All hand-drawn Chinese ink painting style, with many atmospheric scenes. Combat System Use your sword to execute demons and monsters with tactical combat mechanics in hand-drawn frame-by-frame action design. Storyline Experience a complicated journey with joy and sorrow as an exorcist. Cutscenes Cutscenes are shown in the form of Chinese Opera.