SHINOBI NON GRATA
Shinobi alert! Use your 7 shinobi weapons to survive the bloodshed! Introducing a hard core 2D ninja action game by Hyper-retro graphics. Shinobi non Grata is a 2D platform game where you play as Kaina, a descendant of the Fuuma shinobi clan, and fight against the Oboro Ittō clan who is scheming to overthrow the government by teaming up with demons. Cut down your foes using your trusty sword Murasame! When you’re in a pinch, use your Shuriken, Kusarigama and Elekiter! Fight your way through an abandoned shrine, a valley of ghosts, a ninja mansion and defeat the boss in the end. 【Story】 It is 1838, the 9th year of the Tenpō era - a time of turmoil in Japan. Genba Kisaragi, leader of the Oboro Ittō clan forms an alliance with demons with the objective of overthrowing the bakufu government. Only one dares stand before them; Kaina, the descendent of a bloodline of shinobi specialized in fighting demons. This is where his battle begins.