Funguys Swarm
Funguys Swarm is a cartoony survivor bullet hell where the forest is on fire. Become a Funguy, arm yourself with forest-crafted weapons, and unleash some bonkers powers on the Fireking’s army. And maybe... just maybe, save the day if you’re skilled (or lucky) enough.