Windbound
The Forbidden Islands are Calling, Unlock their Secrets Shipwrecked alone on an uncharted island, explore, adapt and navigate the land and perilous seas to stay alive. As Kara, you are a warrior, caught at sea in a fierce storm, adrift from your tribe. Thrown from your boat, at the mercy of the turbulent waters, you are tossed on to the shores of the Forbidden Islands, a mysterious paradise. With no boat, no food or tools, just the will and skill to survive, uncover this beautiful island’s rich resources. Craft tools and weapons to hunt and defend yourself against nature itself with its wild and fantastical creatures. Whilst exploring further islands and the scattered ruins across their lands, secrets of the past and glimpses of the future are revealed. Unravel the mystery behind them all and you may find more than just your way home.