Planted!
Planted! Is a horticultural combat party game where gardens are arenas, plants become weapons, and the gap between "tending your crops" and "launching them at your opponents" is smaller than you'd think. SOW Claim your patch, plant your crops, and stake your territory before your rivals do. Every seed you sow could be a decision play it safe with a steady harvest, or gamble on a high-risk, high-reward crop that could change everything... or just let your friends do all the hard work and steal their stuff too. GROW Fertilise strategically, grow colossal crops, and maximise your haul, but watch your back! That person you thought was your friend? They're probably eyeing your patch. The bigger the crop, the bigger the target on your back, so grow smart, grow fast, and never let your guard down. THROW Launch your produce, score your points... whilst detonate weed bombs, dodging spud turrets and all that other pure cultivated chaos that's ongoing. With 12 powerups at your disposal and mayhem around every corner, the garden is never as innocent as it looks.