Dungeons of Sundaria
Adventure through epic dungeons facing fearsome creatures either solo or with a group of friends. Master your class, loot everything, and destroy the foul creatures of the deep! Will you survive long enough to become a hero of legend? The Dungeons: * 8 HUGE Dungeons filled with hundreds of fiendish monsters and dozens of diabolical bosses. * Three Levels of Difficulty: Normal, Hard, and Nightmare. * Online single player or co-op up to 4-players. * Local Split-screen multiplayer co-op up to 4-players (only requires a single game copy). Make your Hero: * Choose your Race: Human, Dwarf, Elf, Halfling, Orc, Goblin and Amarian. * Choose your Class: Champion, Ranger, Cleric, Wizard, and Rogue. * Customize the appearance of your Hero. Become a Legend: * Collect a huge variety of Weapons, Armor, and Accessories to customize your Hero and grow in power. * Craft powerful equipment and become a force of reckoning. * Embrace the Heroism system, allowing you to continually increase the power of your Hero.