Liminal Point
Liminal Point is a psychological survival horror game that pays homage to the classics of the genre while delivering a modern, spine-chilling experience, blurring the line between reality and nightmares. Set on a desolate, fog-covered island shrouded in mystery, you will step into the role of Lyra, a once-rising rock star, as she uncovers the haunting truth behind the disappearance of her bandmate, Mira—and the sinister secrets the island holds. As Lyra explores the island’s eerie, abandoned locations, she will encounter cryptic messages, twisted creatures that defy understanding, and a haunting past that refuses to stay buried. With every step, the world around her becomes more surreal, challenging her grip on reality and forcing her to confront the depths of her own psyche. Can you unravel the truth, or will the island claim you as its next victim? Key Features: - Classic Survival Horror A modern take on the genre’s timeless formula: limited resources, tense encounters, and an atmosphere dripping with dread. Manage your limited inventory space carefully, and rely on the map to plan your next moves wisely as you navigate the fog-shrouded island, the mansion, the hospital or the sewers. Every decision matters when survival is at stake. - Immersive Psychological Horror Unravel a layered story of tragedy, memory, and the blurred line between reality and nightmare as you piece together Lyra’s past and Mira’s role in the events. - Atmospheric Exploration Navigate haunting locations, from crumbling mansions to fog-shrouded streets, where every corner hides a new mystery—or danger. - Rich Visuals A striking isometric perspective with detailed environments and dynamic lighting that brings the world of Liminal Point to life. - Evocative Sound Design A chilling original soundtrack and ambient audio immerse you in the tension of the island’s desolate hall, abandoned mansion and much more. Prepare to uncover the secrets of Liminal Point. But remember: the truth comes at a cost.