SPINE
SPINE is a single-player cinematic action game where close-quarters gunfights meet Gun Fu combat. Play as Redline, a rebellious street artist equipped with Spine — a sentient combat implant with a mind of its own — and fight through a cyberpunk city ruled by an autocratic AI regime. In Tensor City — a technocratic megacity built by an AI for humanity to survive the ecological collapse of the world outside — your value is a number. Tensor City’s Social Rating decides who eats, who works, and who gets thrown away, splitting the city between the gleaming New City above and the rotting Old City below. Redline, a rebel street artist, scrapes by in the slums, until a mafia heist goes wrong and costs her everything including her brother. To get him back, she acquires a sentient combat implant called Spine and together they go in search of her brother. Movie Like Experience SPINE is built to feel like a playable cyberpunk action movie. We created a special combat camera that keeps you close to Redline during the fights which makes you feel like you're in the middle of a movie. You're always in control, but gameplay looks like an action blockbuster! Innovative Combat System Enjoy a thrilling fusion of cinematic gunplay and beat 'em up, built around Freeflow Combat. A system where every action feeds the next and momentum never breaks. Dodge a point-blank shot, disarm your attacker and turn his own gun against him. Parry an incoming attack with a spectacular, cinematic counter that reframes the whole fight. Chain it all into brutal finishers that end an encounter in style. Take weapons from your enemies, use the space around you, and improvise as the chaos escalates. And when the regime sends its Children of Tensor after you, unique boss fights pit you against spinebearers who are faster, stronger, and built to be unbeatable — each demanding a different approach. Every fight is an artistic canvas for your own style of combat. Dystopian cyberpunk city Enter Tensor City, a neon cyberpunk megacity built above a collapsing world. A digital dystopia where corporate tyranny, constant surveillance, and AI-driven social rating decide the value of every human life. Explore the contrast between the gleaming, utopian facades above and the gritty, decaying alleyways below, as each location becomes a stage for adrenaline-fueled gunfights. Deadly Characters Embark on a gritty journey into the near-future with Redline, a rebellious street artist, and her combat AI companion, Spine — a combat implant with a mind of its own. Together, they stand against an oppressive AI regime that throws everything it has at them: Justice Department squads, mafia enforcers, VR-possessed fanatics, and the Children of Tensor — elite spinebearers built to be untouchable. Every one of them is lethal. None of them are ready for what Redline becomes. And every fight they have sends ripples through the streets they navigate, changing the lives of the people they meet.