RACCOIN: Coin Pusher Roguelike
RACCOIN: Coin Pusher Roguelike blends the chaotic fun of classic arcade coin pushers with the element of roguelike deckbuilding. Combine special coins with powerful items to trigger satisfying synergies. It’s a nonstop dopamine rush packed into one unpredictable, coin dropping ride. SYNERGIZING COINS & CHAOS Discover all kinds of special coins during your runs! Combine Seed Coins with Water Coins to grow a money tree right inside your machine. Drop a Cat Coin to hunt down every last Rat Coin and rack up extra tickets. Need more points? Use a Multiply Coin to boost your score across the board. Too slow? Launch a Nuclear Coin to trigger a massive explosion and blast every coin forward at once! CRAFT POWERFUL STRATEGIES WITH ITEMS Stack multipliers, spawn coins with extra points, or simply shake the machine when you're running dry. Apply special plating to your favorite coins to enhance their effects and unlock even wilder combos. DIFFERENT CHARACTERS, DISTINCT PLAYSTYLES Play as one of several unique characters, each with their own set of themed coins and playstyle. Take on the role of a greedy raccoon manager who excels at math-based combos, or a quirky biologist who specializes in animal-based coins. Every character offers a fresh and wildly different way to play.