Salvation: Echoes of War
Immerse yourself in a surreal third-person adventure set within the haunting depths of purgatory. You play as a war pilot trapped in a comatose nightmare, forced to confront his traumatic past. Navigate eerie environments inspired by historical wars, using stealth, puzzle-solving, and strategic, non-aggressive combat to survive. With the help of your intelligent, loyal companion, uncover secrets hidden within this shadowy realm. Can you face your fears and reclaim your life from the echoes of war? Story As a bomber pilot during WWII, you barely survive a devastating aerial attack, leaving you gravely wounded and trapped within a coma. Now, within the eerie landscapes of your mind's purgatory, you must relive and reconcile your harrowing wartime experiences to find a way back to consciousness. Characters Pilot: A wounded pilot battling inner demons and the haunting memories of war, struggling toward redemption. Companion: An intelligent, dog-like creature that supports you throughout your journey, assisting in navigation, puzzle-solving, and stealth combat scenarios. Enemies: Souls trapped in purgatory, sensitive to light and sound, relentlessly hunting you down. Types include Regular enemies, Elites with advanced skills, Lieutenants with melee defense strategies, and Generals commanding other enemies. Creatures: Strange beings born from human suffering and fear, each with unique appearances inspired by historical wartime despair. Key Features Surreal Adventure: Explore a vividly crafted world blending reality, dream, and nightmare. Non-Aggressive Combat: Outsmart and evade enemies rather than defeat them directly. Companion Mechanics: Form an inseparable bond with your companion, who assists in combat, puzzles, and exploration. Historical Inspirations: Discover environments and narratives influenced by real wartime events. Emotional Journey: Experience an intense story of trauma, redemption, and survival.