Gunstoppable
SPEED = DAMAGE The speed limit is infinity. The faster you move, the harder you hit. Grapple, slide, wall-run, and rail-grind to build momentum. Dodge bullet-hell barrages with wild movement tech and perfectly timed parries. Rip through robots in style to rack up views as your rampage goes viral worldwide in a fully-voiced story campaign. BECOME GUNSTOPPABLE If it sounds broken, it probably is. Turn shotguns into flamethrowers. Turn bananas into nukes. Dual-wield absurd weapon combos and stack every upgrade to break the game and completely change how you fight. Show no mercy on rogue robots and evil billionaires. TAKE DOWN TITANS Battle legends like Johnny Jetpack. Clash with quirky villains that stand in your way. Rack up kills to bend time and shatter clusters of foes in a single moment. Each run is a new flavor of chaos. Every death makes you stronger. REWRITE A BROKEN FUTURE Save your sister. Save Earth. Hunt down the architects of endless brutality in a blood-curdling odyssey through underwater prisons, cyberpunk cityscapes, and into the great beyond. Turn the tables on the evil CEO who made you into a killing machine.