The Swords of Ditto: Mormo's Curse
The Swords of Ditto is a compact action RPG that creates a unique adventure for each new hero of legend in the relentless fight against the evil Mormo. Explore a delightful but dangerous overworld, brave menacing dungeons, and improve your hero in a charming village, during your quest to overcome the evil that plagues the island. Unleash the mystical Sword of Ditto and grab a co-op friend for an unforgettable adventure filled with delightful characters, extraordinary loot, and heroic battles!