Giraffe and Annika(ジラフとアンニカ)
After waking from a strange dream, Annika finds herself stranded on the island of Spica, having no recollection of her past. With the help of a boy named Giraffe and the witch Lily, she must find three special star fragments on the island in order to uncover her memories.