We Were Here Tomorrow
On an expedition to save your fellow Explorers, you and your partner become trapped beneath the ice of Antarctica. When you awaken, you find yourselves inside the mysterious Norček Industries facility with little recollection of what happened. Director Kathleen Bowe needs your help to continue the work of her missing research team before a global crisis unfolds. COMMUNICATE AND COOPERATE Often separated, rely on your walkie-talkies to share what you see, combine your perspectives, and solve asymmetrical puzzles together. TWO EXPLORERS, TWO ROLES Each player has a unique role, with different tools and information needed to overcome obstacles that neither of you could face alone. EXPLORE THE FUTURE AS IMAGINED BY THE 80S Discover Norček Industries, a retro-futuristic facility filled with strange technology, hidden secrets, and a nostalgic synthwave soundtrack. UNCOVER THE TRUTH The deeper you venture into Norček Industries, the more questions begin to surface. Why were you brought here? And what happened to those who came before you? Only together will you decide the fate of Tomorrow.