Touhou Luna Nights
Touhou Luna Nights is a Metroidvania title with a heavy emphasis on exploration and action. Developed by Team Ladybug, creators of multiple fantastic action games thus far. ~ Story ~ “...Now, let’s begin my world.” Remilia Scarlet, head vampire of the Scarlet Devil Mansion sends her maid Sakuya Izayoi with no warning to a world much like Gensokyo, but not quite. A world full of strange places, filled with strange youkai and her time manipulation sealed. What could Remilia’s end game be...?