PAPERHEAD
PAPERHEAD is a mix of a fast-paced movement boomer shooter and an adventure horror game, featuring a unique soundtrack. In the cute cardboard world, something horrible happened... Uncover the dark truth and find out... ...WHY WOULD CARDBOARD...BLEED? BRUTAL AND SWIFT COMBAT -Toss enemies into the air, kick exploding barrels at them, and jump on their heads like an Italian plumber! -Or simply blast them to smithereens with a shotgun! DRAW YOU WAY OUT OF [REDACTED] Pencil - is not only your weapon, but a tool to change the world around you. -Sketch bombs to kick them at your enemies! -Draw doors to kick down! -Write ██████ words on walls – no reason needed! CUTE... BUT SCARY A charming and cute cardboard world... with more meat than expected. Even paper can instill fear! PAPER CAN BE TOUGHER THAN METAL An industrial soundtrack that will pump high octane cardboard through your veins. Go ahead and find out... WHY WOULD CARDBOARD...BLEED? P.S. And please don’t cut your fingers in the process! :-)