Warlock: Dungeons & Dragons
Warlock is a third-person, single-player action-adventure game set in a dark fantasy, exploration-driven open world inspired by D&D. You play as Kaatri, a warlock who uses clever spellcraft to explore the world, overcome challenges, and defeat monsters in creative ways. Her arsenal includes spells, rituals, and forbidden magic that let her bend the rules of the world to her advantage. Each spell can be combined with others in multiple ways, opening up different solutions to the every problem. That flexibility carries into combat, where Kaatri can summon otherworldly melee weapons, each imbued with unique power and tactical value. Whether exploring the world, solving challenges, or facing the malevolent creatures lurking in the shadows, every encounter tests your creativity, preparation, and cunning.