Aero The Acro-Bat 2
After managing to stop Edgar Ektor’s mad plans to destroy the world of amusement, Aero decides to investigate the madman’s museum of horror. There here finds a strange floating magician’s box. When he gets inside to investigate it, he is suddenly transported to a mysterious place. However, unbeknownst to Aero, Edgar has managed to survive after being rescued by his minion Zero, and has asked him to execute the plan B, but what could this mysterious plan be? Aero will need to escape the mysterious place he's trapped in if he wants to stop Edgar Ektor’s new plan! Features: * Play through 8 areas with 3 stages each, including stages with rides * Use Aero’s acrobatic skills to overcome all kinds of deadly obstacles and strange enemies * Choose between the English and the Japanese version * Rewind/Turbo function: repeat something till you achieve perfection or speed things up * Save state function: save wherever you want and restart from that exact point * Screen filters: select from several filters to modify the game’s looks (retro-style monitor, black-and-white, etc.) * Gallery: check images from the original game’s illustrations, posters, box design, etc. * Cheats function: activate several cheats that will make things easier (infinite energy, infinite lives, invulnerable, etc.)