gen ATLAS
Without knowing why, you awaken on an abandoned planet. Before you lies a vast, silent world. Colossal structures stretch over endless plains, deserted facilities, and an ever-changing sea. The remnants of some grand design litter the planet’s surface. As you journey deeper into this strange world, a colossal robot awaits. Its overwhelming power opens paths to places once beyond reach, transforming your conception of the world. Across an endless expanse of time, the remnants of those forgotten constructs begin to move once more… gen ATLAS — a single-player, open-world action-adventure game. The latest creation from Fumito Ueda, creator of ICO, Shadow of the Colossus, and The Last Guardian.