Move mountains, part the seas, and lead mortal armies to victory in Populous. Take on the powers of a mighty deity and battle for supremacy against an enemy god, using thoughtful strategy to shape the isometric world and the fate of its people. From the minds that brought you Black & White and Fable comes the game that defines “divine intervention”. Key Features: Transform the world with your godly might. Use divine magic to create a perfect homeland for your followers, control storms and or plant a volcano right in your rival’s backyard. Test your strategic skills. Winning this war takes more than numbers – you’ll have to know how to use them. Think quickly to give your armies an advantage, outsmart your rival and become the most powerful god in all the land. Experience the game that defined a genre. Black & White, Spore, Viva Piñata – Populous’ influence reaches far and wide. Play this isometric classic and discover a game that made history.