Master Lemon: The Quest for Iceland
MASTER LEMON is a TRIBUTE TO MY POLYGLOT FRIEND who tragically passed away in an accident while pursuing his dream of living in Iceland. Experience his legacy in this NARRATIVE ADVENTURE. Harness the POWER OF WORDS and CREATIVITY to transform reality and save the world.