Erosion
Your daughter's been kidnapped by a warlord and dragged into the mysterious living Pillar that warps time itself. You're gonna get her back. The catch? When you die, the world jumps forward a decade, aging your daughter and changing the world around you. EXPERIENCE EVERY POSSIBLE FUTURE Die in a dungeon? Wake up ten years later. That peaceful farm is now a cultist compound worshipping the Great Ol' Rooster. That store owner you helped? They've built an empire. Your choices permeate across decades, transforming factions, townsfolk, and entire regions. Once you’ve mastered full timeline control you can rewrite every possible future. EXPLORE AN OPEN WORLD Explore a massive wasteland overworld where you can join a cult, steal a slick new ride, and gamble your hard-earned Cheddar away at the Al Cashino. Go sand fishing for buried creatures, hunt bounties, try your luck in duels, or just race trucks through the salt flats. Complete quests to unlock permanent upgrades and reshape the future. ENDLESS WAYS TO CAUSE PROBLEMS Collect dozens of weapons from ritual bows that draw their strength from your blood, to homing smart guns, to the legendary Ebony Rooster that shoots bouncy eggs. Experiment with 100+ skills and modifiers to create absurd synergies. Command an army of cats. Deploy orbital turrets. Clone yourself. The build possibilities are endless. BREAK EVERYTHING Destructible voxel environments mean cover is temporary and collateral damage is guaranteed. Blow up walls, turn locations into rubble, and flip the poker table! Physics-driven destruction meets bullet-hell combat for that sweet, sweet emergent mayhem.